Sayfa: [1] 2 |   Aşağı git
  Yanıtla  
Konu: ufak bir zeka testi (kolay ama dikkat gerektiriyor...)  (Okunma Sayısı 9764 defa)
bolu_beyi
Süper Üye [%25]
*****

İtibarı : 46
Offline

Mesaj Sayısı: 854


IMPRECATION Of The FUTURE















« : Mayıs 31, 2007, 04:11:37 ÖÖ »
Quote

Sponsorlu Bağlantılar


1-Denizin ortasında bir gemi var ve gemiden 18 basamaklı bir ip merdiven sarkmaktadır. Merdiven aralıkları 15 cm. dir deniz başlangıçta 10. basamakta iken med-cezir dolayısıyla 5 dakikada 3 cm alçalmaktadır. 30 dakika sonra deniz hangi basamak hizasında olur.

2-Adam çölün ortasında tamamen çıplak ve tek başınadır. Elinde bir kibrit çöpü tutmaktadır.
Kendi kendine şunu söyler: “Kahretsin! Yapabileceğim tek şey buydu.”
Bu adam bu çöle nasıl gelmiştir?

3-BIR GUN BUYUKADA YA GIDIYORDUM.ISKELEDE BIR ADAM GORDUM,YANINDA KARISI VE UC COCUGU VARDI HEPSININ ELINDE BIR SEPET HER SEPETTE BIR KEDI VE HER KEDININ YANINDA SEKIZ YAVRU KEDI VARDI.ADAYA KAC CANLI GIDIYORDU.

4-Bir kralın vezirisiniz krala 1000 gr lık külçe altın hediye geliyor size veriyor ve 10 sarrafa 100 er gr dağıtıp 10 ar gramlık altın paralar istiyor sarraflardan biri her yaptığı altın paradan 1 gr çalıyor ve bunu kral öğreniyor sizden bu hırsızın kim olduğunu tartıyı bir defa kullanma hakkı ile bulmanızı istiyor nasıl yaparda kendinizi kurtarırsınız?

5-oktorunuz size 3 hap verir ve bunları yarımşar saat arayla almanızı tavsiye ederse, ilaçların tamamını bitirmeniz ne kadar sürer?

hadi arkadaşlar kolay gelsin...




Sponsorlu Bağlantılar



Terörü besleyen ve teröristlere yataklık yapanlara lanet olsun.
Döktüğümüz her gözyaşı şehitlerimize DUA olsun.

BU ÜLKE İÇİN CANINI FEDA EDEN ŞANLI ŞEHİTLERİMİZ!!! HİÇ BİRİNİZİN BİR DAMLA BİLE KANI YERDE KALMAYACAK
- ufak bir zeka testi (kolay ama dikkat gerektiriyor...)
bolu_beyi
Süper Üye [%25]
*****

İtibarı : 46
Offline

Mesaj Sayısı: 854


IMPRECATION Of The FUTURE















« Yanıtla #1 : Haziran 03, 2007, 01:08:12 ÖS »
Quote


abi soru çok uzun yaa. benim yaptığım yorum bile o kadar uzun sürmedi. Neyse.... Bence daha kısa sorular sor. Okumak zor oluyo..... Anladın sen onu...  Smiley))
kardeş orada beş tane soru var yanlış anladın herhalde sen



Terörü besleyen ve teröristlere yataklık yapanlara lanet olsun.
Döktüğümüz her gözyaşı şehitlerimize DUA olsun.

BU ÜLKE İÇİN CANINI FEDA EDEN ŞANLI ŞEHİTLERİMİZ!!! HİÇ BİRİNİZİN BİR DAMLA BİLE KANI YERDE KALMAYACAK
FreeKans
Master Üye [%28]
*****

İtibarı : 2079
Offline

Mesaj Sayısı: 1,510


FreeKans















« Yanıtla #2 : Haziran 03, 2007, 03:49:43 ÖS »
Quote


1- 8
2- arkadaşlar balonla gidiyolar . Ağırlıkları fazla gelio. giysilerini çıkarıp atıyolar yine fazla geliyo. kibrit seçiyolar adamın seçtiği farklı olduu için macburen o atlıyo.
3- sadece ben
4-bilmiyom
5- 1

Wink



"j@k@l_lebron"  Turkche Konushma, Türkçe Konuş ! |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿|
n_k_ceza
Gümüş Üye [%5]
**

İtibarı : 0
Offline

Mesaj Sayısı: 48
















« Yanıtla #3 : Haziran 07, 2007, 09:55:26 ÖS »
Quote


abı verdıgın cevaplar harıka:)SmileySmileySmileySmileySmileySmileySmiley(jakal lebron)


Sinan !
Uzman Üye [%22]
****

İtibarı : 63
Offline

Mesaj Sayısı: 522


let my hearth go















« Yanıtla #4 : Haziran 13, 2007, 01:14:01 ÖS »
Quote


1- 8
2- arkadaşlar balonla gidiyolar . Ağırlıkları fazla gelio. giysilerini çıkarıp atıyolar yine fazla geliyo. kibrit seçiyolar adamın seçtiği farklı olduu için macburen o atlıyo.
3- sadece ben
4-bilmiyom
5- 1

Wink
bence  1. sorunun cevabı 10 çünkü medcezirle hem basamak hemde gemi yükselir 4. soru ise çok merak ettim nasıl olcanı cevabı sabırsızlıkla bekliyorum



//olümün bizi nerede beklediği belli değil en iyisi biz onu heryerde bekleyelim//
Sinan !
Uzman Üye [%22]
****

İtibarı : 63
Offline

Mesaj Sayısı: 522


let my hearth go















« Yanıtla #5 : Haziran 13, 2007, 05:57:19 ÖS »
Quote


4 ün cevabı bence şöyle: her verilen keseye numara verilir o numara kadarda her keseden para alınır.
Hepsi bir arada tartıya konulur 1000 gr dan ne kadar eksik varsa o keseyi getiren sarraf hırsızdır.



//olümün bizi nerede beklediği belli değil en iyisi biz onu heryerde bekleyelim//
Sayfa: [1] 2 |   Yukarı git
  Yanıtla  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

+ Hızlı Cevap
Hızlı cevap'ı kullanarak hemen mesaj gönderebilirsin. Gülümseme ve kod kullanabilirsiniz.



Benzer Konular
Konu Başlığı Başlatan Yorum Okunma Sayısı Son Mesaj
Uzun Gelinlik Modelleri 2014 Biraz Dikkat Gerektiriyor Gelinlik Modelleri ilkim 0 453 Kasım 01, 2013, 06:08:50 ÖS
Gönderen: ilkim
Hosting Hizmetleri